sobota, 12 stycznia 2013

Rzeczy pracowe


Tak nazywam przedmioty potrzebne mi w mojej TFUrczości.
Tutaj prezentuję listownik i pojemnik na narzędzia.
Skrzynię ozdobiłam motywami róż i koronek. Choć kryje ona w sobie : młotek, obcęgi w różnych wydaniach, wkrętaki, lutownicę i tym podobne.
Tak.Miało być - zaskakująco. :)





Walały mi się po szufladach, koperty, kawałki kolorowych papierów i inne papierowe maleństwa. Gdy były potrzebne nigdy nie mogłam ich znaleźć. Wreszcie dorobiłam się listownika.
Uwielbiam jesienne motywy. Dlatego umieściłam je na pojemniku.
Motyw wiewiórki - cudny. Strasznie mi się podoba.
Wcześniej nakleiłam go na kubek w którym przechowuję pędzle.







Dodatkowo powstało opakowanie na chusteczki. Często ich używam, bo coś się rozleje albo farby gdzieś ślad zostawią. Pudełka oryginalne są bardzo lekkie i przy wyjmowaniu zawartości wędrują za ręką. Drewniane dzięki wadze pozostają na miejscu.
Swoje ozdobiłam motywami retro.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz