poniedziałek, 22 czerwca 2020

Porcelana dla domu

Udało mi się kupić po bardzo przystępnej cenie kilka nowych porcelanowych naczyń. Idealne do zdobienia. 
Pierwszą pokazuje miskę. Nałożyłam motyw stemplem pokrytym farbą do porcelany. Odbił się delikatnie. Dlatego poprawiłam go pisakami do porcelany , domalowałam nimi resztę elementów.



Nie mam malutkich dzieci, ale misie wydały mi się takie słodkie, że nie mogłam się oprzeć aby ich nie umieścić na kubku i misce. Misie są motywami wyciętymi z serwetek. Baloniki domalowałam farbami do porcelany.






Słodkie misie na chmurce, to wzór ze stempla. Malowany farbami i pisakami do porcelany.







Dziewuszka to też stempel i wypełnienie farbami i pisakami.



Złoty zestaw. Tu nałożyłam motywy z papieru ryżowego. Tło pomalowałam złotą farbą.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz