wtorek, 16 marca 2021

Kilka rzeczy w retro motywie

 Decoupage głównie serwetkami stoi. Choć motywy do tej techniki są na papierze ryżowym i specjalnym papierze decoupage. Ale serwetki można kupić praktycznie w każdym sklepie, są w miarę tanie w porównaniu z pozostałą dwójką. Mają jednak spory minus. Nakłada się jedną zadrukowaną warstwę. Bardzo cienką i łatwo marszczącą się. A cała sztuka polega na tym aby było jak najmniej zagnieceń. Dlatego zawsze najlepiej zaczynać od małych motywów. A w miarę nabierania wprawy zwiększać powierzchnię do nakładania. Z czasem można nakładać praktycznie całe duże motywy serwetkowe. Jednym z moich ulubionych jest "Brązowy" tak go ochrzciłam. Dużo się na nim dzieje, ale człowiek nie dostaje oczopląsu. Według mnie świetnie spełnia się na dużych powierzchniach. Dlatego użyłam go na torbie - kufrze. Która jest moją własnością. Na chusteczniku, który jest do kupienia. Podobnie jak lustro z Ikea, które było depresyjnie czarne. Musiałam dać mu kolor.

Pod tymi linkami do kupienia:

CHUSTECZNIK

LUSTRO

ANIOŁEK






















1 komentarz: