sobota, 20 marca 2021

Torby dżinsowe "Statua Wolności w bandanie"

 Gdy ujrzałam spodnie z wzorem aż podskoczyłam, bo od razu zobaczyłam uszyte z nich torebki. Takie duże, wygodne. Z paskiem przerzuconym przez ramię. W których zmieści się wszystko. Od portfela, po klucz francuski.

Musiałam dobrać drugą parę dżinsów na materiał do szycia, bo jednych byłoby mało. Zresztą to widać. Ale rzeczom uszytym z tej tkaniny pasuje taki styl. Środek to płótno, zapięcie magnetyczne. Umieszczone pod wzorem aby na pewno nie było go widać pod tkaniną.

Pasek jest z syntetycznego materiału. Jest nowy tak jak spodnie z których uszyłam torebkę.

Długość około 40 cm

Szerokość około 40 cm

https://artillo.pl/sklep/teofano/rekodzielo/torebki,7336.html


                                                                To jest pierwsza torba. 









A to druga










1 komentarz: