niedziela, 21 marca 2021

Zestaw do robienia kosmetyków kąpielowych

 Kilka razy przyznawałam się, że jestem wielbicielką wszelkich promocji w sklepach z artykułami wyposażenia wnętrz. Ale lubię chodzić do sklepów "second hand" czy siedleckiego Retro. Szukam tam rzeczy do przerobienia, dawców organów czy też przedmiotów wydawało by się nieoczywistych dla mojego hobby. 

Co jakiś czas natykam się na zestawy "Zrób sobie sam". Takie, które pozwalają coś uszyć. Odrysowuję formy. Zaś części z zestawu zszywam. Bywają też kosmetyczne pudełka. Tak było z tym , które teraz przedstawiam. Firma nazywa się Sento Sphere. Produkuje różne zestawy do kreatywnych zabaw.  Ja kupiłam taki, który pozwala robić żele pod prysznic, sole do kąpieli czy musujące kule. Te ostatnie przyznaję się bez bicia mi nie wyszły. Nie posiadam wanny, to i rozpacz nie była wielka. A sól zużyję do moczenia stóp.

Pudełko zawiera wszystko aby cieszyć się produkcją kosmetyczną. Zlewki, miarki, pipety potrzebne składniki. Prócz soli kuchennej, ale ta jest raczej w każdym domu i potrzeba jej naprawdę niewiele.



 

Składniki wyprodukowano we Francji. Są bez parabenów. W zestawie są dwa barwniki :niebieski i żółty. Dwa olejki zapachowe : Monoi i Pine. Bardzo podoba mi się ten pierwszy. Z drugim jakoś mi nie po drodze. 

Dzięki temu zestawowi spodobało mi się robienie żeli pod prysznic. Ta magia, kiedy dosypujesz szczyptę soli kuchennej, a on gęstnieje. Można samemu decydować o intensywności zapachu, kolorze. Były dołączone dwie plastikowe buteleczki i naklejki do nich. Naklejek było więcej poczekają na swój czas. W swoim składziku znalazłam jeszcze dwie małe szklane flaszeczki.



Te ostatnie w odpowiednim świetle wyglądają jak bajkowe pojemniki. Aż szkoda będzie je zużyć.


Zrobiłam sobie z nich zestaw ze świecą z wosku i wanienką - pojemnikiem. 


Sól do kąpieli oczywiście zamknięta w saszetkach dołączonych do zestawu.



A całość wygląda tak.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz