czwartek, 22 listopada 2012

Bombki szklane. Decoupage.

Sezon bombkowy czas zacząć. Przeglądałam pudła z rzeczami przeznaczonymi do zdobienia.
Mój wzrok padł na szklane bombki. Były przezroczyste i takie delikatne.
Postanowiłam otulić je papierem ryżowym. Chciałam w ten sposób oddać ich delikatny charakter.
Pierwszą zrobiona była z aniołkami. Uwielbiam ten motyw. Aniołki są słodko łobuzerskie. Skrzydełka trzeba było domalować, ale chyba nie wyglądają źle?
Wszystkie pięć bombek zabezpieczyłam lakierem Chameleon firmy Pentart.




Dostała też indywidualne lokum. W śnieżynki. :)



Drugą ozdobiłam motywem kwiatowym. Też dostała swoje pudełko.





 
Bardzo podobały mi się motywy z papierów mini-Stamperia.
Ozdobiłam nimi tę bombkę.
 






Tu następna bombka z widokiem.





 
 
A tu jeszcze jedna z pejzażem. Tyle, że tu zaznaczyłam śnieg pastą strukturalną. I musiałam praktycznie namalować widok od nowa, bo go nie było widać.
 


 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz