sobota, 12 stycznia 2013

Bombki w stylu "ikon".

Mój wzrok padł na czerwone szklane bombki. Pomyślałam, że świetnie będą się nadawać do pokrycia ich folią złotą.
Postanowiłam wykorzystać motywy z reprodukcji ikon. Postarzyłam je trochę aby dobrze oddały ducha swego pierwowozru. Zabezpieczyłam szelakiem. Dał ciekawy efekt politury meblowej. Uszyłam nawet każdej saszetkę. :)
 Pierwsza ma motyw kwiatów. Co mnie cierpliwości kosztowało wycięcie tej koronki.
Ale wycięłam i przykleiłam nawet. Poprawiłam zarysy konturówką. I efekt tego jest taki.






Tutaj potraktowałam patyna także motyw. Efekt tego jest taki.




Tutaj sprawdziłam czy można nałożyć kryształki aplikatorem na bombkę.
Da się. :)





Tutaj motywy są wolne od bitumu.




A oto jedna z saszetek o których wspominałam na początku.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz