środa, 1 maja 2013

Liebster bolg - nominacja



Otrzymałam nominację od bardzo sympatycznej osoby jaką jest Ewelina z bloga
http://artenomeolvides.blogspot.com/

Próbuję się na nim odnaleźć, ale z hiszpańskim u mnie krucho. ;) Całe szczęście intuicja u mnie sprawnie pracuje.

Zadała mi kilka pytań. Z gatunku tych podchwytliwych. ;)

1.Rzecz bez której nie wyjdziesz z domu to...
Odtwarzacz mp3
2.Dawanie prezentów czy ich otrzymywanie?
Jedno i drugie uwielbiam. :)
3. Największe marzenie?
By moja TFUrczośc sie podobała.
4. Wakacje z biurem podróży czy "na własną rękę"?
Na rowerze.
5. Szpilki czy baleriny?
Ty każesz kobiecie wybierać? Baleriny do biegania po mieście. Szpilki na wieczorne koncerty.
6. O czym myślisz gdy patrzysz w niebo?
Czy mi nic na głowe nie spadnie. :p
7. Najfajniejsza rzecz jaka Cię w życiu spotkała to...
Narodziny Radka, choć czasem mam ochotę go wystawić za drzwi. :)
8. Cecha osobowości jaką chciałabyś posiadać to...
Spokój buddyjskiego mnicha.
9. Niezapomniany smak dzieciństwa
Kawa zbożowa wykonaniu babci.
10. Kto najbardziej wspiera Cię w Twojej pasji?
To zależy od pasji. A mam ich kilka. :)
11. Co zainspirowało Cię do założenia bloga?
Inne blogi. :)

1 komentarz:

  1. Witam i ciesze się że wzięłaś udział w zabawie :). Miło mi dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie. Świetnie odnalazłaś się w poście z wyróżnieniami :). Jeśli chcesz to możesz kontynuować zabawę i przekazać wyróżnienie wraz z pytaniami kolejnym blogom! Gratuluję i podziwiam twórczość. Dziękuję za cenne porady! Na pewno skorzystam! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń