czwartek, 9 maja 2013

Nominacja po raz trzeci.

Jest mi miło z tego powodu. Choć jestem zaskoczona liczbą. Sama mam kilka blogów godnych nominacji, ale chcę aby było ich dziesięć. I wymyślam podchwytliwy zestaw pytań. :)


To jest od decoMagJa z bloga

http://dekomagja.blogspot.com


Zestaw pytań od niej i moje odpowiedzi są poniżej.

1.Książka warta przeczytania,to...
Ksiązki historyczne. Jestem historykiem z zamiłowania i wykształcenia. :)

2.Z czym kojarzy Ci się lato?
Z cierpieniem. Źle znoszę upały. Uwielbiam jesień.
3.Najlepsza kawa,to...
Rano tak zwana "plujka" czyli fusy zalane wrzątkiem. Inaczej nie funkcjonuję. Gdy podpoczywam espresso.

4,Ulubiona herbata, to...
Zielona.

5.Jak rozładowujesz stres?
Tańczę, biegam lub jeżdżę na rowerze.

6.Owoce czy warzywa?
Jedno i drugie. Uwielbiam wszelaką zieleninę.

7.Warto zobaczyć... , bo...
Warto zobaczyć Wilno, bo to urocze miejsce.

8.Przerobić czy wyrzucić?
Cóż za pytanie! Oczywiście, że przerobić. :)

9.Odpoczynek czynny , czy bierny?
Zdecydowanie ruch. Choć raz na jakiś czas przeleżany dzień tez pomaga. :)

10. Metamorfoza czy constans?
Jedno drugim przeplatane.

11.Dlaczego odpowiadasz na te pytania? :-)))
Bo mnie ładnie poproszono. :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz