środa, 17 lipca 2013

Na ludowo - torebka

Zapierałam się rękami i nogami przed motywami ludowymi. Mądrym jest jednak powiedzenie : "Nigdy nie mów nigdy."
Trauma po kilku jarmarkach mi przeszła i postanowiłam zmierzyć się z wzorami ludowymi.
Tym łatwiej mi to przyszło po obejrzeniu rękodzieła ludowego pewnej starszej pani. Ależ mnie zazdrość chwyciła na widok tych cudów. Prawdziwa artystka, a nie jarmarczny chałturnik.
Zainspirowała mnie ta kobieta do zmierzenia się z hasłem "ludowy".
Pierwsza pokazuję torebkę uszytą z chustki na głowę. Udało mi się dostać do ich całej kolekcji.
Zapięcie torebki, wzór na tkaninie kojarzy się ze wsią.
Torebka ma czerwoną podszewkę i regulowany pasek.


1 komentarz:

  1. No i dobrze że wzięłaś się za te motywy ludowe bo wszystko co stworzyłaś w ostatnim czasie w tym stylu wyszło pięknie. Torebeczka robi duuuże wrażenie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń