niedziela, 12 października 2014

Wazony retro

Jak pisałam w poprzednim poście. Wazony powstały, bo zainspirowała mnie praca ze szkatułką.
Tam dominowały anioły i motyle. Na wazonach dominują dzieci i róże.
Pierwszy pokazuję wazonik z dziećmi i różami. Za nim nakleiłam motywy, szkło obkleiłam papierem ryżowym.





 Na drugim wazoniku sprawdziłam dawny zakup. Papier ryżowy, który wygląda jak koronka. Kupiłam go kiedyś z ciekawości, bo taki inny był. Nie miałam pomysłu co z nim zrobić. Aż nadeszła wiekopomna chwila. :)




W komplecie ze szkatułką, która była dla nich inspiracją wyglądają tak.



5 komentarzy:

  1. Jest cudny! Piękne zestawienie, ma swój unikalny klimat, na prawdę super!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie podoba mi się ten z koronkowym ryżowcem. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te wazony, nie pomyślałabym, że te motywy retro będą tak fajnie wyglądały na tego typu przedmiocie. A ten papier ryżowy z koronką interesujący.

    OdpowiedzUsuń