niedziela, 26 marca 2017

Jajka zdobione klejem na ciepło

Kiedy odkryłam , ze klej na ciepło nie musi topić styropianu. Wszystko zależy od mocy pistoletu. Zaczęłam myśleć o zdobieniu jajek z tego materiału klejem na ciepło, a dokładnie brokatowym. Miałam go mały zapas.
I tak powstały jajka, które pokazuję niżej. 
Najpierw zaznaczyłam miejsce na motywy. Nałożyłam tam dwie warstwy białej farby. Resztę pomalowałam w kolorach zbliżonych do głównej barwy kleju, której miałam użyć. Choć jedno jajko pomalowałam białą farbą metaliczną. A później użyłam srebrnego kleju.

Złote jajko.

Kwiaty, złoto i czerwień







Niebieskie jajko

Niebieski, srebrny i portret





Srebrne jajko

Biel platynowa, fiolet i portret




Zielone jajko

Zieleń, srebro i portret





2 komentarze:

  1. Świetny pomysł... nie wiem dlaczego kojarzą mi się nieodparcie z jeżykami??? Wyobraźnia płata mi chyba figle...

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie chodziłam ostatnio i przymierzałam się do zastosowania kleju na gorąco do ozdobienia jajek. Teraz już widzę, jak by mogły wyglądać - super! Dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń