wtorek, 13 marca 2018

Jajko ceramiczne z ażurem

Ceramiczne jajko, które kupiłam w "starociach". Było różowe i miało dziurę fabryczną na dnie. Chyba w założeniu miało stać, ale kiepsko mu to szło. Kupiłam pod wpływem impulsu. W domu zaczęło się drapanie po głowie i zastanawianie, co z tym fantem zrobić. Po kilku dniach wymyśliłam sobie, że bok będzie ażurowy. Dremel poszedł w ruch. Kurzyło się konkretnie. Pozostałe miejsce zajął motyw ptaków w wiosennej scenerii. Po obu stronach taki sam. Zrobiłam trochę domalowań, polakierowałam. Na motywie jest lakier błyszczący. Ta pseudo koronka została potraktowana specyfikiem udającym zamsz. Nawet ciekawy efekt wyszedł.






Zgłosiłam. :) 

Tu link. :)




tu link
https://threewishescraft.blogspot.com/2018/03/zabawa-13-wielkanocne-ozdoby-wyzwanie.html


8 komentarzy:

  1. Dla mnie bomba!!! Dziur wierconych w ceramice jeszcze nie widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Mam konewkę do kompletu z tym samym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne jajko :-) Robi wrażenie :-) Dziękuję za udział w marcowej zabawie na blogu Three Wishes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pisanka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołe jajeczko i bardzo świąteczne a motyw idealny.
    Pozdrawiam
    Edyta
    http://sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń