środa, 8 czerwca 2011

Sospeso pierwsze bratki. :)

Gdy zobaczyłam co potrafi ta technika postanowiłam zgłębić jej tajniki. I tak zjawiło się w moim życiu sospeso. Zakupiłam sobie zestaw do tej techniki, dodatkową folię z nadrukiem i czyste folie.
Dwa dni zastanawiałam się czy dam sobie radę. Postanowiłam zajrzeć bratkom w oczy. ;)
Pierwszy zwinął mi się w kłębek nad ogniem, bo za nisko go trzymałam. Teraz już wiem , na co uważać aby historia się nie powtórzyła. Skończyłam to wieczko, a w kolejce czekają następne naklejone już na folię . Jutro bawię się dalej. :)
Tutaj jest całe zamówienie, razem z serwetką, którą wzięłam dla okrągłości sumy. :)



Tu sam zestaw: folia z nadrukiem w bratki, mata, rylce.
Cena zestawu: 39.90 zł.



Tu jest dokupiona folia z nadrukiem.



Tutaj jest czysta folia na którą można naklejać motywy z serwetek i papieru do decoupage.

A tutaj jest pierwsza rzecz, którą wykonałam metodą sospeso.







A tu dół szkatułki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz