piątek, 10 sierpnia 2012

Sospeso materiał - kurs

Wypatrzyłam w sieci materiał do techniki sospeso.
23 złote za pół metra wstążki o szerokości 12 centymetrów. Drogo, ale kupiłam. Musiałam dotknąć aby znaleźć zamienniki. I już wiem czego szukać. :)


Do wykonania ozdoby potrzebujemy jeszcze bezbarwnej folii do sospeso.


Narzędzi.

 
I kleju do decoupage. Jego fotografii nie pokazuję.

Wycinamy motyw z nad-datkiem.


Smarujemy klejem do decoupage folię.


Kładziemy motyw. I pokrywamy klejem.



Gdy klej wyschnie. Wycinamy dokładnie motyw.


Ogrzewamy nad ogniem. Stroną z naklejonym motywem w dół.


I modelujemy po nie oklejonej stronie według uznania.


W tym przypadku środek kwiatka zaznaczyłam konturówką i pokryłam lakierem.


Przykleiłam do spinki do włosów przy pomocy kleju na ciepło.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz