piątek, 10 sierpnia 2012

Sospeso papier decoupage - kurs

Tu pokazuję jak wykonać ozdobę sospeso wykorzystując papier do decoupage.
Potrzebne będą folia do sospeso i narzędzia.



Wycinamy motyw z papieru z nad-datkiem.



Folię pokrywamy klejem do decoupage.


Papier moczymy w wodzie. Osuszamy ręcznikiem. Nakładamy na folię. I pokrywamy klejem.


Palcem umoczonym w kleju możemy docisnąc papier aby pozbyć się ewentualnych pęcherzyków powietrza.
Wyrównujemy wszystko pędzlem.



Gdy motyw wyschnie wycinamy go dokładnie.


Później nacinamy jak najgłębiej płatki.


Motyw rozgrzewamy nad świeca. Pilnując bacznie czy nie znajduje się zbyt blisko ognia.



Formujemy kwiat w według swego uznania. Modelujemy stronę nie zaklejoną.


W tym przypadku pręciki zaznaczyłam konturówką.


Pokryłam kwiatek lakierem szklącym firmy Renesans. Zatopiłam w nim "kryształki lodu".
Przykleiłam do podstawy broszki.














5 komentarzy:

  1. Śliczny kwiatek jestem pod wrażeniem sospeso,chyba się pobawię:)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam. Można na nowo pokazać oklepany motyw. Tylko trzeba uważać na ogień. Bo gdy motyw jest zbyt blisko, może się zagotować. Gdy palce są zbyt blisko ognia można stracić linie papilarne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kursik :-) Dziękuję bardzo . Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że się przydał. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny ..super kursik ..bardzo dziękuję ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń