środa, 12 września 2012

Trochę zakupów.

Postanowiłam wydać trochę pieniędzy na wzbogacenie zbioru produktów do mojej TFUrczości.

Oto cały zestaw, który był zamawiany w kilku sklepach.


W jednym mnie właściel mile zaskoczył. Kupuję w jego sklepie internetowym w miarę regularnie. Ale ostatnio kupiłam tylko preparat do pittorico Stamperii. I to w najmniejszej butelce.
W kopercie miałam prócz zamówionego produktu taki oto zestaw.


Niby mała rzecz a cieszy. :) Najbardziej jestem zadowolona z zestawu wkrętaków.

Postanowiłam mieć preparaty do zabawy kolorem. Bo chyba nadszedł czas na powiększenie umiejętności.
Mam medium do pittorico i żel do cieniowan oba produkcji Stamperii. Do cieniowań zakupiłam też pędzelki Stamperii.Sprawdziłam ten zestaw już w praktyce. Moim zdaniem sprawdza się rewelacyjnie.



Stamperia pokazała światu pomysł na decoupage 3D. Zafascynowało mnie ono. Będąc sobą zamówiłam cały zestaw: papiery, mastyks. Dłutka kulkowe kupiłam w Siedlcach. Za matę do wygniatania posłuży podkładka pod mysz starego typu. Były grubsze i mocniejsze od współczesnych.
Z powodu remontu i zamienienia siebie w renowatorkę rzeczy starych. Nie miałam możliwości sprawdzić się w tej technice. Wszystko w swoim czasie.


Szczególnie motywy zimowe mnie rozczuliły. Dziewczynki z lustrem też fajne.
Ogólnie jestem zadowolona z zamówienia.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz