piątek, 19 lipca 2013

Decoupage - dwie torebki i plecak.

Przedstawiam światu moje  nowe pomysły na torebki. Pierwszym jest plecak, bardzo sztywny ja go nazywam skorupą żółwia. Gdy go zobaczyłam od razu wiedziałam, że nadaje się idealnie do decoupage. Był fioletowy, skojarzenie natychmiastowe z papierem Decomanii - bratki.
Dostał największy motyw. Trochę czasu zajęło mi malowanie tła, ale chyba wyszło dobrze?
Na pasku była mała skaza, która okazała się powodem do sporego rabatu. :) Wzmocnienie pasków zostało obszyte czarną sztuczną skórą. Zainspirowało mnie to do wykonania czarnego tła dla wzorku powojowego, który ukrył wadę. Wzorek i tak jest niewidoczny podczas noszenia plecaka, bo znajduje się od strony użytkownika. :)






Następna jest torebka-kuferek o tych samych właściwościach co plecak. Ścianki bardzo twarde, dlatego idealnie nadające się do decoupage. Dostałam go kiedyś razem z zakupami kosmetycznymi. Ma już z osiem lat, bardzo ją lubię i trzeba było ukryć zużycie. ;)



Ostatnia jest torebka wieczorowa. Tak jak powyższe ma bardzo sztywne ścianki, chyba to jest plastik ukryty pod tkaniną. Miałam problem z usunięciem metalowej blaszki ze ścianki. Udało się i dzieci są główną ozdobą, a nie metal. :) Motyw otoczyłam perłami w płynie.





6 komentarzy:

  1. Śliczne, naprawdę śliczne wszystkie trzy ale naj...skorupa żółwia....prześliczne są te bratki a tło to po prostu mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @CzaryMary. też mi się żółw podoba. :)
    @niezwykły zakątek dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Magia!

    Proste rzeczy zamienisz w niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Mio. Z tego powodu zajęłam się rękodziełem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne torebki, nigdy bym nie wpadła na taki pomysł gratuluje talentu:))
    Pozdrawiam Monika:)

    OdpowiedzUsuń