niedziela, 10 lipca 2016

Kotki dwa. :)

Jestem typem kocim. Chodzę własnymi ścieżkami, odżywam nocą (wtedy najlepiej mi się myśli) lubię przestrzeń.
Nie ma co się dziwić , że w moim otoczeniu są koty. Teraz dwa.
Diana, którą nazywam Ruda ma jakieś dwa lata. I Szarotek, który początkowo miał być Szarotką. ;) Później coś u wyrosło i przyjął formę męską. :D
Kilka tygodni temu na maila dostałam wiadomość z zapytaniem o pomoc dla organizacji zajmującej się opieką nad kotami. Aby wesprzeć swój budżet organizują aukcje, link do nich jest w bocznej kolumnie bloga. Potrzebowali rzeczy do licytacji. Postanowiłam wysłać im tyle aby starczyło na dłużej. Wyszły z tego dwie paczki. Mam nadzieję, że pomogę biednym zwierzakom choć trochę.

A oto moje kociaki. :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz