wtorek, 24 maja 2011

Talerze

W spadku dostały mi się porcelanowe talerze. W sumie pięć. Szósty przepadł gdzieś w prehistorii.
Pierwszym, który stworzyłam był zimowy. Ręce mi się przy nim trzęsły okrutnie. Oto on.


Następna była seria grzybkowa. Dostałam serwetkę z motywami przy zamówieniu i je wykorzystałam. Pomysł podobny, ale trochę różne są sposoby realizacji.
Na tym zdjęciu talerz gotowy obok produktu wyjściowego.


Nie cieniowałam motywów. Zależało mi na prostocie. Coś w stylu ręcznego malowania porcelany.
Tu cztery grzybne wariacje.




Całość pokryta jest medium do szkła Heritage. Jak wszystkie produkty tej firmy jest bardzo mocne. Na przedmiocie tworzy się jakby druga warstwa szkła. Można to myć wodą.
Cena trochę zrzuca z nóg. 65 do 70 złotych za 250 ml.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz